Sunday 8 June 2014

Employee's Nite

Tak sangka company sampai celebrate 5 bulan aku kat sini secara besar-besaran. HAHA. hambar sangat kan.. hee kebetulan pulak Annual Dinner buat tarikh genap aku 5 bulan kat sini. Dinner yang simple dan seadanya bagi aku. Tema dinner malam tu Crazy Hat tapi yang aku nampak Crazy Attire.. wuwuwu mana2 operator yang biasa pakai uniform tu memang bertukar 360 darjah ! Overall best la bagi aku cuma hingaqqq sangat. Makan best, game best, doorgift best, artis best, em apa lagi .. ohh ade yang tak best.. aku tak dapat pape pun untuk lucky draw ! hehe. gambar pun tak banyak sangat aku ambik.

Bila dinner macam ni serious teringat masa zaman belajar dulu.. sama-sama cari baju dengan housemate.. sama-sama mekap n siap-siap.. snap gambar sama-sama.. rindu.....


No comments:

Post a Comment